O mnie

Moje zdjęcie
Jestem studentka resocjalizacji i pomocy postpenitencjarnej oraz Pilotka akcji chudniesz-wygrywasz zdrowie :)

wtorek, 3 stycznia 2012

W końcu i na mnie przyszła pora :)

Witam was serdecznie. W końcu i ja zaczęłam pisać swojego bloga :) Troszkę mi zeszło na zdecydowanie się na ten krok, ale już tu jestem i będę was zamęczać przez dłuższy czas, wie radzę zaopatrzyć się w dużą dawkę cierpliwości :)
Za mną już 4 tygodnie odchudzania, jestem w połowie 5. Jak narazie 19 kg w dół :) Jestem szczęśliwa jak nie wiem co :) Ale poczatki nie były łatwe...przestawoenie sie na inny tryb życia nigdy nie jest łatwe. Skończyło się wstawanie o której mi się podoba, jedzenie tego na co mam ochotę i wylegiwania się z laptopem na kolanach - rozpoczynało się wstawanie skoro świt, dieta, regularne jedzenie i picie, siłownia i wiecie co? Nie żałuje niczego :)  No może oprócz tego że nie zaczęłam wcześniej :) Codziennie dziękuje niebiosom, że znalazłam artykuł w gazecie o akcji Pana Konrada Gacy i że zgłosiłam się do programu :) To najlepsza rzecz i najlepsza osoba jaką spotkałam na swojej drodze :) No nic na dzisiaj wystarczy tego pisania, bo trzeba się wyspać, bo jutro siłownia :) Troszke pozytywnego zmęczenia :) Do jutra :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz