O mnie

Moje zdjęcie
Jestem studentka resocjalizacji i pomocy postpenitencjarnej oraz Pilotka akcji chudniesz-wygrywasz zdrowie :)

środa, 25 stycznia 2012

Lublin :)

Kurcze z powodu sesji, dawno tu nie pisałam, ale obiecuje się poprawić :) może na początek napisze jak było w Lublinie :) No co ja mogę napisać - było jak zawsze super :) Ehh ja to na prawdę chyba tam zamieszkam, żeby mieć bliżej do Centrum Pana Gacy :) Nawet nie zdajecie sobie sprawy, jak mimo stresu, spowodowanego tym co waga pokarze i tym kto zostanie w gronie Pilotów, cieszyłam się, że tam jestem :) Dla mnie pobyt w Lublinie, wśród wszystkich ludzi z Centrum Pana Gacy jest jak naładowanie baterii :) Jak zawsze byli strasznie mili, uśmiechnięci i służący pomocą i dobrym słowem :) Aż się nie chciało wyjeżdżać i do domu wracać :) Nooo dobrze pochwale się, że miałam robiona sesje zdjęciową, po tych 6 tygodniach która możecie podziwiać na stronie chudniesz-wygrywasz :) Po wyjściu z centrum zwiedziłam troszkę z przyjaciółka Lublin i szybko z powrotem do Wrocławia, żeby pouczyć się na egzaminy i je zdać :) I nazwijcie mnie chwalipięta, ale znów się pochwale ze Psychologie kliniczna zaliczyłam na 5 a System Penitencjarny i Postpenitencjarny na 4 :)
A co najważniejsze...Da da da dammmm :) Zostałam na stałe PILOTEM :) Haaa ale ulga :) Nawet nie wyobrażacie sobie jaka radość :) Trzy piękne informacje jednego dnia :) Az nowa energia w człowieka wstąpiła!! Oby tak dalej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz