O mnie

Moje zdjęcie
Jestem studentka resocjalizacji i pomocy postpenitencjarnej oraz Pilotka akcji chudniesz-wygrywasz zdrowie :)

wtorek, 10 stycznia 2012

Problemy ;/

Ehhh to życie to czasem jest do niczego ;/ jak już człowiek ma jakiś problem to żeby, nie myślał sobie ze nie może być gorzej, życie ciągle dodaje nowe i to pod rzad....normalnie niczym bonus - kumulacja ;/ i właśnie teraz to mnie spotyka ;/ Wszystko się dzieje przeciwko mnie dosłownie ;/ Na diecie tłuszczowej miałam antybiotyki ;/ Czyli po chudnięciu, bank oszukała mnie na 500 zł ;/ Mamusia wyjeżdża do pracy za granice, wykładowcy w szkole myślą, że tylko ich przedmiot istnieje,  w czasie egzaminów mam pojawić się w Lublinie na ostatecznym wyborze pilotów, a to przecież tylko 10h w jedna stronę...Może ktoś zna sposób, jak pojawić się w dwóch miejscach jednocześnie? Byłabym wdzięczna :) A to wszystko to dopiero początek ;/ Musze to jakoś ogarnąć... Jutro wybieram sie na drinka wodnego do Karoli to na pewno razem coś wymyślimy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz