O mnie

Moje zdjęcie
Jestem studentka resocjalizacji i pomocy postpenitencjarnej oraz Pilotka akcji chudniesz-wygrywasz zdrowie :)

piątek, 6 stycznia 2012

Jak to sie zaczeło :)

Moja przygoda z Panem Gaca i programem Chudniesz - Wygrywasz zdrowie, rozpoczęła się przez zwykły przypadek. Mama znalazła ogłoszenie w gazecie, a dokładniej w Dzienniku Zachodnim, gdzie był artykuł o jednym z podopiecznych Pana Gacy oraz zamieszczony kupon i adres mailowy, z możliwością zapisania się na Pilota akcji...Pomyślałam: Dlaczego nie? Zarejestrowałam się, a potem całkiem o tym zapomniałam, a tu nagle telefon :) I tak to się zaczęło :) Potem kolejny telefon z zaproszeniem do Lublina na ostatni etap naborów :) I....dostałam się :) Nawet nie wyobrażacie sobie jaka byłam szczęśliwa :) A potem inauguracja akcji w Warszawie - Gala w teatrze na woli :) cudowni ludzie,, super atmosfera - nie chciało się do domu wracać. Ciesze się ogromnie że miałam szanse ich wszystkich poznać :) Nie wspomnę o Pudzianie i Iwonie Pavlocić :) Ehhh wspomnienia :) A potem pierwszy wywiad w TV w Pytaniu na śniadanie :) Ojj były emocje, były :) Az trudno w to uwierzyć, ze to wszystko działo się na prawdę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz