O mnie

Moje zdjęcie
Jestem studentka resocjalizacji i pomocy postpenitencjarnej oraz Pilotka akcji chudniesz-wygrywasz zdrowie :)

wtorek, 10 stycznia 2012

Ostateczne wybory na Pilota.

No kochani moi trzymajcie 14.01.2012 kciuki za mnie - w Lublinie wybierani są ostateczni Piloci akcji Chudniesz - Wygrywasz zdrowie, każdy z pilotów ma stresik jak nie wiem co, ponieważ właściwie nie wiemy jakimi kierują się zasadami przy wyborze....Każdy z nasz może dostać się do 4 szczęśliwców, ale każdy tez może odpaść - To jak Rosyjska ruletka :) Ale co ma być to będzie. Nawet jeśli odpadnę, to i tak nie mam zamiaru rezygnować z odchudzania, więc jedyna różnica jest taka że jeśli odpadnę to nie będę na świeczniku :) Ale trzymanie kciuków i dobre słowo nie zaszkodzą :)

2 komentarze:

  1. Będę trzymać kciuki, a czy będziesz pilotem czy nie, to nie ma najmniejszego znaczenia, bo odchudzasz sie dla siebie, a nie dla pilotowania, prawda? Zreszta Ty zostaniesz, ja mam dar przewidywania:) i widzę Cię wsród wybrańców, głowa do góry!

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana juz nie dłogo sprawdzimy czy twoj dar sie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń