O mnie

Moje zdjęcie
Jestem studentka resocjalizacji i pomocy postpenitencjarnej oraz Pilotka akcji chudniesz-wygrywasz zdrowie :)

piątek, 6 stycznia 2012

Mały dołek ;/

Ehh nie wiem co się dzisiaj dzieje, ale mam jakiś podły dzień :( Nic mi nie wychodzi, wszystko z rak leci, jakaś płaczliwa jestem, a to całkiem do mnie nie podobne jest :( Nawet współlokator się na mnie patrzy i mówi ze mnie nosi...spacer nie pomógł, kąpiel w pianie ze świecami też nie ;/  Mam nadzieję, że do jutra mi przejdzie - pójdę na siłownie to troszkę się wyżyje i może endorfiny zadziałają :) Taka mam nadzieję. Jedynie dieta trzyma mnie przy normalnym funkcjonowaniu :) Ok więcej nie truję :) Trzymajcie się :)

1 komentarz:

  1. Kochana, to normalne, każdy ma taki dzień kiedy najlepiej przespać i zapomnieć. Ja wtedy nie walczę, tylko robię herbatę i biorę do ręki książkę.
    Mam nadzieję, że siłownia pomogła! Trzymam kciuki i czekam na wieści :-)

    OdpowiedzUsuń