O mnie

Moje zdjęcie
Jestem studentka resocjalizacji i pomocy postpenitencjarnej oraz Pilotka akcji chudniesz-wygrywasz zdrowie :)

czwartek, 12 stycznia 2012

Komu w droge, temu....:)

Kurcze w nocy nie mogłam usnąć i o mały włos zaspałabym na śniadanie, ale mały spacer mnie dotlenił :) właśnie wyrzuciłam wszystkie rzeczy z szafy i zastanawiam sie w czym jechać...muszę po przymierzać wszystko :) I o 20.00 wyruszam w podróż :) Dobrze że Benia jedzie ze mną, to nie będzie tak źle :) Dzisiaj o 15.40 będę mieć konsultacje z Michałem Zajko i dowiem się jakie menu mam na najbliższy tydzień :) Oby to była tłuszczówka :) Mówcie co chcenie, ale ja najlepiej się czuje na niej właśnie :) Aaa zapomniałabym nadmienić, że stanęłam dzisiaj na wadze i jest 155,4 kg :) Powolutku małymi kroczkami zbliżam sie do kolejnego upragnionego etapu odchudzania :) Pierwszym było zejście z wagi 176, żeby w końcu pokazała sie 6 jako druga cyfra, potem żeby pokazała sie 5, a teraz chciałabym móc zważyć sie na wadze do 150 kg :) Może juz za miesiąc :) Kto wie :)

1 komentarz: