O mnie

Moje zdjęcie
Jestem studentka resocjalizacji i pomocy postpenitencjarnej oraz Pilotka akcji chudniesz-wygrywasz zdrowie :)

środa, 11 stycznia 2012

Ciężki, ale udany dzień :)

Niema to jak wstać po 4 godzinach snu tylko po to, żeby iść do kina ze współlokatorem :P Tak, wiem, że trzeba mieć nie równo pod sufitem, żeby iść na 9 rano do kina, ale Mikuś pracuje od 14.00 więc wybraliśmy się rano na nowe przygody Sherlocka Holmesa :) I wiecie co? warto było :) Dawno się tak dobrze nie bawiłam :) Pomijam fakt że tramwaj nam uciekł i ze jak dotarliśmy to było jeszcze zamknięte, ale mimo to uśmialiśmy się jak dwa dzikie osły na pastwisku :P Film świetny wiec serdecznie polecam :) A potem truchcikiem na siłownie :) Dałam sobie wycisk :) Ale potem przyszło pozytywne zmęczenie i od razu wiele negatywnych emocji odpłynęło - było mi to potrzebne. Rzecz jasna nie obyło się bez zgrzytów.... niema to jak ćwiczyć w siłowni pełnej lasek, które tylko czekają, żeby człowiek zrobił coś, żeby mogły się ponabijać ;/ Normalnie myślałam, ze pozabijam a szczególnie jedna agentkę ;/ No łaziła za mną jak cień i jak sobie przypomnę gdy w momencie kiedy padałam na nos przez rowerek ona celowo z wrednym uśmiechem przyspieszała to szlag mnie trafia, ale pokazałam, ze ja też potrafię i że się tak wyrażę odstosunkowała się ode mnie ;/. No a potem to już z górki :) Odwiedziłam Karolcie i...no dobra muszę się pochwalić, ze dostałam buziaka od jej Tosi :) Aza może mnie nie lubi z powodu kotów które mam we Wrocku na mieszkaniu, ale Tosia chyba mnie polubiła :) super motywujący pozytyw :)
Aaaa zapomniałabym napisać, że jutro wieczorem jadę do Lublina :) W końcu :) Niestety nie moge jak reszta pilotów jechać w sobotę z powodu egzaminów, ale za to w piątek tam będę :) Mam nadzieję, że chociaż raz piątek 13 przyniesie mi szczęście :) Trzymajcie kciuki :)

2 komentarze:

  1. Witaj Kama!
    Pilotko - kibicuję Ci..i... pozdrów Lublin.
    Trzymam kciuki za egzamin...
    Wg mnie za mało śpisz....w nocy waga leci w dół...
    Pozdrawiam
    Gacowiczka - KaziMiera55

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki śliczne :)
    faktycznie mało ostatnio spie, ale to nerwy i nauka, po egzaminach wróce do normy :)

    OdpowiedzUsuń