O mnie

Moje zdjęcie
Jestem studentka resocjalizacji i pomocy postpenitencjarnej oraz Pilotka akcji chudniesz-wygrywasz zdrowie :)

wtorek, 3 kwietnia 2012

31.03.2012 - Lublin :)

31 Marca był zjazd pilotów w Lublinie :) Super było się znów, zobaczyć, ale szkoda że nie ze wszystkimi, ponieważ, czas na gonił, co by zdążyć na pociąg do domu :( Ale nic straconego :) Będzie jeszcze okazja, może już nie długo :) Spotkanie mieliśmy w nowo otwartym Centrum Odchudzania Pana Gacy - full wypas to mało powiedziane, przez dłuższą chwilę zastanawiałam się czy byłaby szansa tam zamieszkać hihi :) Wystrój, wyposażenie i klimat nie do opisania :) no i ludzie oczywiście, a w szczególności inni Piloci - Karolcia, Bogusia, Michasia, Madzia... i cała reszta. Cudownie było was znów zobaczyć, jak się zmieniacie w szczuplutkie laseczki :) Naładowałyście mnie niesamowita energia :) Ślicznie dziękuje i z niecierpliwością czekam na kolejne spotkanie :* A tym czasem walczymy dalej :) A wszystkich którzy chcieliby odchudzać się z nami zapraszam na wykład Pana Gacy we Wrocławiu 17 kwietnia na 18.00. zapisy na stronie: http://www.chudniesz-wygrywasz.pl/wyklady

1 komentarz:

  1. Jakieś zdjęcia ze zlotu? hehe czarownic i czarodzieji? Jak spadki wagi? poznajecie się jeszcze? powodzenia!

    OdpowiedzUsuń