O mnie

Moje zdjęcie
Jestem studentka resocjalizacji i pomocy postpenitencjarnej oraz Pilotka akcji chudniesz-wygrywasz zdrowie :)

czwartek, 26 kwietnia 2012

Jupii :))

Weszłam, weszłam, weszłam...tralalalaaaa :) Kochani moi, muszę się z wami czymś podzielić - nie uwierzycie, bo ja sama nie wierzę :) Na początku odchudzania dostałam od przyjaciółki koszulę - wiecie taka z nierozciągliwego materiału, w która nawet rąk nie mogłam włożyć bo taka była ciasna. Dzisiaj od rana robiłam porządki w szafie, żeby pozbyć się większych rzeczy, co by do nich nigdy nie wrócić więcej, oraz żeby odłożyć na 2 kupkę rzeczy do których mi jeszcze troszkę brakuje. I owa koszula, o której mowa niczym magnez przyciągnęła mój wzrok :) Patrze na nią i myślę - ehh jeszcze za mała, ale mówię co mi tam - przymierze i zobaczę ile mi jeszcze brakuje i szok :) Pasuje idealnie :) Normalnie myślałam, że na uszach z radości stanę :) Mega pozytyw na rozpoczęcie dnia :) A energii dziś ma za troje chyba :) Endorfiny szaleją - czego i wam dziś życzę :) Dziś i każdego innego dnia :*

Kochani moi jakby jeszcze ktoś nie wiedział, chciałam tylko powiedzieć, że jest konkurs  na najsympatyczniejszego pilota akcji chudniesz-wygrywasz zdrowie :) Polecam, bo można wygrać fajne nagrody :)
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/558213,chudniesz-wygrywasz-wybierz-najsympatyczniejszego-pilota,1,1,id,t,sm,sg.html#galeria-material

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz