O mnie

Moje zdjęcie
Jestem studentka resocjalizacji i pomocy postpenitencjarnej oraz Pilotka akcji chudniesz-wygrywasz zdrowie :)

piątek, 23 marca 2012

Kto nie ma w głowie, ten ma w nogach.

Kochani tak to właśnie jest, że jak się niema czegoś w głowie to potem ma się w nogach. najpierw zaspałam i na złamanie karku biegłam na dworzec, paczkę podać przez kierowce, a potem zamiast tak jak się umówiłam na siłownie pędzić, przypomniało mi się że śniadania nie wzięłam ani białka po treningu, więc z powrotem biegłam do domu i dopiero na siłownie :) Miałam nie zła rozgrzewkę przed ćwiczeniami :) A na siłowni coraz więcej ludzi mimo wczesnej pory - widać, że ludzie budzą się do życia na wiosnę i tez zaczynają walczyć o szczupłą sylwetkę :) spotkałam nawet 3 osoby, które również odchudzają się na SOS - Odchudzanie, ale niestety nie były skłonne do rozmowy, a raczej nawet unikały rozmowy, to nie będę się narzucać....
Ale mniejsza z tym - kochani moi Wiosna nastała we Wrocławiu :) Jest cieplutko, ptaszki śpiewają za oknem, no po prostu cud, miód i orzeszki :) Może wybierze się ktos ze mna popołudniu na mały spacerek po parku :) Energia mnie mimo kiepskiego początku dnia roznosi :) Zapraszam!!

2 komentarze:

  1. Ja na spacer zawsze:D musimy ustalic tylko dogodny park między Wrocławiem a Warszawą :D
    W Warszawie też pięknie - kobieto jak Ty to zrobiłaś, że jest Cię 30 kg mniej??? Brawo, wielki podziw i szacunek...mnie to nikt nie zaprosi na galę haha, chyba że do ostatniego rzędu widzów :D A bieganie, teraz to chyba dobra rzecz! więc życzę Ci dalej błogiego zapominania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie!
    po pierwsze gratuluje wytrwałości i sukcesu:):)trafiłam przypadkowo na Twój blog, a może troche i nieprzypadkowo;) od lat walcze z kilogramami..i niestety kg zawsze wychodza na plus..ale czytając Twojego bloga zobaczyłam dla siebie nadzieje:)Trzymam kciuki za dalsze sukcesy:)a najbardziej gratuluje wspaniałego charakteru i optymizmu który az bije od Ciebie:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń