O mnie

Moje zdjęcie
Jestem studentka resocjalizacji i pomocy postpenitencjarnej oraz Pilotka akcji chudniesz-wygrywasz zdrowie :)

środa, 21 marca 2012

Nadeszła wiosna i nowa ja :)

Witajcie kochani :) Dawno mnie tu nie było, ale wracam w nowej, lżejszej odsłonie :) To już -32,5 kg :)
Juuupi :) Ostatnio miałam troszkę problemów i zawirowań ale wszystko powoli wraca do normy, Powoli małymi kroczkami zbliżam się do mojego celu, czyli coraz szczuplejszej sylwetki :) Nawet nie wyobrażacie sobie jaka to różnica, móc spokojnie wyjść na dłuższy spacer z przyjaciółmi, czy zamiast czekać na windę 10 minut wejść po schodach bez zadyszki :) Teraz wiem że żyje :) Czuje się lekko, zdrowo i w ogóle mogłabym góry dzisiaj przenosić :) A tym bardziej że 31.Marca jadę na spotkanie Pilotów akcji Chudniesz-Wygrywasz Zdrowie  do Lublina.W końcu spotkam się z tymi wszystkimi wspaniałymi ludźmi :) Jesli ktoś ma ochotę, zapraszam ze mna :) No dobrze muszę się pochwalić, bo mnie pokręci zaraz :) Na moim koncie kolejny mały sukces - mianowicie weszłam w spodnie i bluzki które od 2 lat leżały w szafie i się kurzyły, aż nie mogę w to uwierzyć, po prostu :) Nawet sobie nie wyobrażacie jak to humor człowiekowi poprawia :) A teraz szykuje sobie obiadek i wybieram się na siłownie :) Swoja droga, jesli chodzi o szykowanie sobie posiłków, to nie spodziewałam się po sobie, ze potrafię tak fantazyjnie przygotować posiłek z dozwolonych składników :) Chyba zacznę zdjecia robic tych potraw :) Do usłyszenia wieczorkiem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz